Ditolak !!!

Sa-saya di tolak…  :-o

………….

………….

………….

………….

He.

xDDDDD

Innalillah…

Ya ampun, benar –benar deh. Sedih banget, ya. Patah hati jadinya.

 Ditolak. D-i-t-o-l-a-k.

Tapi, ditolak itu indah !

 Ya. Tidak apa –apa. Dunia belum berakhir, walaupun saya ditolak. Saya tidak akan sampai depresi –yah, sedih sih pasti. Tapi sedihnya masih bisa saya kendalikan, dan malah menjadi semangat baru bagi saya. Tenang sajalah, saya tidak akan gantung diri kok.

 Ada sebuah pepatah begini: patah hati adalah hal yang mencerahkan! Dalam sesaat kita memandang dunia dengan cara yang berbeda. Ya, betul sekali itu. Walaupun, dimana –mana yang namanya ditolak itu pasti tidak enak, pasti menyedihkan, tapi bukan berarti kita pecundang. Bukan berarti kita kalah.

 Saya belum kalah. Kalau ditolak, terus bersedih, ya menangis sajalah. Meskipun menghadapi kenyataannya tak semudah membicarakannya. Tapi paling tidak, ini adalah trigger –triger positif agar kesedihan itu tidak semakin mendalam. Nanti malah makin sakit, dan akhirnya tak bisa berpikir jernih lagi.

 Awas saja!

Saya belum kalah!

Apa dikiranya hal ini bisa membuat saya kalah, jatuh dan terpatahkan dalam satu sentakan tiba –tiba?

Tidak akan!

Tidak akan !

Lihat saja nanti. Awas ya..

Lihat saja nanti.

Saya akan melakukannya lagi dengan semangat.

I’ll never stop !

SEMANGAAATTT !!!!

 Emang ditolak apaan sih ???

Eeee tau ga..ituuuu ditolak naskah kumpulan cerpen di penerbit Mizan. Hueheuehueeue….

:mrgreen:

 

12 thoughts on “Ditolak !!!

  1. Gak usah menyerah. Hamba Allah yang dhaif ini pun dulu berkali-kali ditolak dgn ragam pertimbangan. Kurang menggigit lah (padahal itu naskah, bukan gigi), kurang banyak, kebanyakan, kosa kata terlalu baku, begitu diganti malah kosa kata terlalu kasar wal pasaran.

    Bersabar saja…

    Satu-satunya yang bisa dilakukan ya cuma menulis terus-menerus, dan Alhamdulillah…. masih ditolak juga…

    Like

  2. –arman–
    memang begitulah..
    banyak kurang2nya lah pokoke ^^;

    –pakcik–
    hehe..menulislah terus, gpp ditolak juga
    iya to?
    seorng penulis terkenal juga (lupa namanya) barulah di terima naskahnya yang ke 100, hebad kan?
    trus langsung jadi masterpiece pula itu…

    –grace–
    yah..ada sebagian yang dipublish sih, jeng
    tapi kebanyakan file nya ilang kena virus trojan😦 👿

    Like

  3. Hmm… Leres mung kitu wungkul?
    Naa ari abdi asa ngaraos aya pesen anu kasumputkeun nya?

    *lirik salah sahiji komentator paling berpengaruh di luhur*
    *heheotan*

    *dibabet goreng hui*
    *amm…!*
    .
    .
    .
    CUT

    [serius ah…] u_u

    Manawi… Mizan lini nu mana nu ku Teh Isma tuju? Kade ah, tong dugi ka draft kumcer nu kedahna lebet ka DAR! tanapi divisi Hikmah, kalah nyasab ka Teraju. Pami masih bade dipertahankeun eta naskah, cobi ka penerbit Escaeva atanapi KataKita. Kreasi Wacana sareng GIP tiasa oge dijantenkeun bahan pertimbangan. Pokona pilari we penerbit2 alternatif, pasti pertimbanganana benten sareng penerbit nu tos mapan, nu sok kalkulasi bla bla bla ti payun, sanaos tetep janten pertarosan oge, naha Mizan tiasa teu nampi nya?

    Tapi sapengalaman abi nya Teh—ieu mah ngan itung2 sharing pengalaman we—biasana, naskah teu ditampi teh (sanaos eta karya katingal sae) faktor fundamentalna aya dua; 1.) ngirimna nuju teu pas momen, 2.) soal perspektif anu ditawiskeun ku penulis bersangkutan nu teu nyuguhkeun novelty (kebaruan).

    Perkawis poin kahiji, intina ulah dugi, pas masyarakat gandrung kana bacaan-bacaan bertema fiksi-sosial, urang kalah ngirim cerpen nu sentra caritana soal percintaan, beuh, mereun teu langsung dibalangkeun eta naskah ku acquisition editor. Pami poin kadua mah, tiasa dikintun-kintun lah.

    Sareng, nu paling penting, perkawis hal anu jarang pisan diperjuangkeun ku penulis enggal, nyaeta perkawis “daya serap pasar”, ngemutkeun yen kelangsungan hirup penerbit tur royalti nu kin bakal ditampi penulis, ilaharna kawitna ti dinya. Penulis nu teu sadar pasar biasana over-confidence sareng naskah nu ditawiskeunana, nu akhirna ngirim naskah sagawayahna teu ningal kaayaan pasar nuju condong kana hal2 nu kumaha. Ti dinya biasana penulis pemula tisoledat, gagal di stage awal.

    Kabar teu raos masih ngaruntuy, margi usaha teu cekap dugi ka dinya; market-share nu ku Teteh gagas naon, tur saha wae? Lajeng perkawis jejaring-pemasaran? Lajeng deuih perkawis strategi publikasi nu ku Teteh gaduh, naon wae? Masih seeur pisan hal-hal nu ku penulis kedah perjuangkeun teh Teh, komo penulis nu teu acan gaduh nami mah. Abot.

    Teras nu dicarioskeun calon Khalifah Alex di luhur, perlu aris sodorkeun opini, eta teh pendapat nu kawilang lepat! Lepat pisan! “Menulislah terus”? Seriusan? Arurang aya di negara nu budaya baca-na masih bobrok. Pamarentah jarang pro kana dunia perbukuan sareng penerbitan. Waktos tur biaya kanggo nulis hiji karya teh teu kengeng dianggurkeun, tapi pertahankeun. Caketan sadaya panerbit. Diskusi, atanapi mun perlu, debat editorna! Baca peta baca pasar publik unggal catur-wulan. Damel outline nu spektakuler! Tong deui ngandelkeun surat proposal, teu zaman! Tong nyerat sinopsis! Acq.Editor teu butuh sinopsis, tapi Handout-Query Letter! Teras ngubek di dinya, dugikeun ka karya perdana arurang tadi tiasa goal. Eta.

    .
    .
    .
    *scroll-up*
    *hmm… parantos panjang geningan*

    Nah, Teh, punten nya, sanes bade ngaguruan atanapi kumaha, mung sekedar berbagi pengalaman. Sharing namina ge.
    Hiji-dua poin nu ku aris carioskeun di luhur, di antawisna kengeng ti salah sahiji editor penerbit Serambi Jakarta. Mugi tiasa janten bahan rujukan. Omat, eta kumcer kedah tiasa dibabarkeun ka dunya perbukuan nu riil, tong dugi ka dianggurkeun!

    Salam perjuangan! Keep writing editing ‘n selling!

    Like

  4. –aris–
    hatur nuhun ris, tos dibaca sadaya..janten masukan anu kacida hebadna eta teh. terutami kanggo penulis amatir sareng pemula siga teteh.. nuhun
    tos di waler via es teler, tapi naha janten leungit ? punten walerna telat atuh…

    salajengna, perkawis maksad nu kasumputkeun dia ieu postingan, murni teu aya maksad naon2…teu kenging di bahas eta mah. teu penting pisan.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s